Τρόποι Πληρωμής
Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να πληρώσετε την ηλεκτρονική παραγγελίας με τον παρακάτω τρόπο:
Χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro).
*Έκδοση τιμολογίου
Η υπηρεσία έκδοση τιμολογίου είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο με τηλεφωνική παραγγελία.
Παραγγελία
Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
e-shop/ online
Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.kafarakis.gr και ακολουθώντας την διαδικασία παραγγελίας.
Τηλεφωνικές παραγγελίες
Μπορείτε να κάνετε την τηλεφωνική σας παραγγελία στο τηλέφωνο 210 2616217 σε ώρες καταστημάτων Δευτέρα – Παρασκευή 9:00-21:00. Η παραγγελία σας μπορεί να σταλεί μέσω courier ή μέσω παραλαβής από τα κατάστημα μας Ιλίου ή Περιστερίου κατόπιν συνεννόησης.
Αποστολή και Παραλαβή
Αποστολή με Courier
Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική για παραδόσεις εντός Ελλάδος.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 το μεσημέρι κατά τις ημέρες Δευτέρα έως και Πέμπτη, αποστέλλονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 12:30 το μεσημέρι αποστέλλονται την επόμενη καθημερινή εργάσιμη. Την Παρασκευή δεν αποστέλλονται παραγγελίες για να διασφαλιστεί η ποιότητα των προϊόντων που αγοράσατε.
Τα προϊόντα παραδίδονται εντός Αττικής μετά από 1 εργάσιμη ημέρα και στην υπόλοιπη Ελλάδα εντός 3 εργασίμων ημερών. Ενδέχεται σε κάποιους απομακρυσμένους προορισμούς η παράδοση να φθάσει τις 5 ημέρες.
Οι τυπικοί χρόνοι παράδοσης από την ημέρα επεξεργασίας είναι οι εξής:
• Αθήνα – 1 με 3 εργάσιμες
• Xερσαίοι προορισμοί – 1 με 3 εργάσιμες
• Νησιώτικοι προορισμοί – 2 με 5 εργάσιμες
• Δυσπρόσιτοι χερσαίοι & νησιώτικοι προορισμοί – 3 με 5 εργάσιμες.
*Οι ανωτέρω χρόνοι είναι ενδεικτικοί.
Παραλαβή από το κατάστημα.
Μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα επιλέγοντας στους ‘τρόπους αποστολής’ παραλαβή από το κατάστημα. Για παραλαβή την ίδια ημέρα θα πρέπει να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:00. Στις τηλεφωνικές παραγγελίες η παραλαβή γίνεται κατόπιν συνεννόησης την ίδια ή την επόμενη ημέρα και την αποστολή επιβεβαιωτικού email ότι η παραγγελία είναι έτοιμη για παράδοση.
Ποια είναι η ελάχιστη παραγγελία;
Ελάχιστη παραγγελία
Η ελάχιστη παραγγελία θα πρέπει να καλύπτει το ποσό των 10 ευρώ.
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής μέσω courier;
Έξοδα Αποστολής
Αθήνα (εντός πόλης)
Τα έξοδα αποστολής για την Αθήνα, εντός πόλης για παραγγελίες μέχρι 3 κιλά είναι 3,50 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 0,80 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Χερσαίοι Προορισμοί
Τα έξοδα αποστολής για χερσαίους προορισμούς για παραγγελίες μέχρι 2 κιλά είναι 3,60 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Νησιωτικοί Προορισμοί
Τα έξοδα αποστολής για νησιωτικούς προορισμούς για παραγγελίες μέχρι 2 κιλά είναι 3,80 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Για κάθε επιπλέον κιλο η χρέωση ανέρχεται σε 1 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Δυσπρόσιτες Περιοχές
Τα έξοδα αποστολής για δυσπρόσιτες περιοχές εκτός ορίων πόλεων για παραγγελίες μέχρι 3 κιλά, η χρέωση είναι 8,70 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1,70 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Ακύρωση ή Επαναπροσδιορισμός Παραγγελίας
Πως θα ακυρώσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που έχετε κάνει λάθος ή θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα για την τροποποίηση της στο 210 2616217 ή αποστέλλοντας mail στο info@kafarakis.gr. Υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Εκκρεμής” ή “Σε επεξεργασία” ή “Σε εξέλιξη). Οποιαδήποτε τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει το αργότερο 1 εργάσιμη ημέρα πριν από τον χρονικό σημείο παράδοσης (ως εργάσιμες ώρες ορίζεται το χρονικό διάστημα από 08.30πμ έως 20.30πμ εκτός Σαββάτου και Κυριακής).
Τι γίνεται αν έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν;
Στην περίπτωση που λάβετε ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 1 ημέρας από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας ώστε να προβούμε σε αντικατάστασή του, ή επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά του ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχετε τηρήσει τα αποδεικτικό πληρωμής, τα δε μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την Επιχείρηση. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 2616217 ή αποστέλλοντας mail στο info@kafarakis.gr.
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Στη περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη για την αγορά ενός προϊόντος οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές στα χύμα και τα συσκευασμένα προϊόντα. Αυτό συμβαίνει για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων.
Επιστροφή χρημάτων και προϊόντων.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας αλλά και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους και την κατάσταση των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Αλλεργιογόνος Δήλωση
Αλλεργιογόνος δήλωση: Το εργαστήριο μας διαχειρίζεται γλουτένη, αραχίδα (αράπικο φιστίκι), ξηρούς καρπούς με κέλυφος, σόγια, γάλα, σπόρους σησαμιού.
Πως μπορώ να συντηρήσω τα χύμα προϊόντα μου;
Όλα τα χύμα προϊόντα αποστέλλονται σε ιδικές συσκευασίες που διασφαλίζουν την φρεσκάδα τους και την ποιότητα τους. Αν δεν έχετε καταναλώσει τους ξηρούς καρπούς μέσα σε 5 ημέρες σας συστήνουμε να το αποθηκεύσετε σε γυάλινα βάζα. Έτσι το προϊόν θα είναι μακριά από υγρασία και οσμές που μπορούν να το αλλοιώσουν. Αν η θερμοκρασία τους θερινούς μήνες ξεπερνά τους 35 βαθμούς Κελσίου θα μπορούσατε να αποθηκεύσετε τα βάζα με τους ξηρούς καρπούς εντός ψυγείου.
Τις σοκολάτες σας συστήνουμε να τις έχετε σε δροσερό μέρος εκτός ψυγείου. Η ψύξη αλλοιώνει τη γεύση της σοκολάτας.
Τα όσπρια, ρύζια & αλεύρια αποθηκεύονται ιδανικά σε δροσερό και σκιερό μέρος. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορείτε να τα αποθηκεύσετε και στο ψυγείο σε ειδικά σκεύη.